luni, 11 februarie 2013

Meniu săptămânal 11-17 februarie 2013

 
 
Dragile mele, iată-ne iar luni... iar mie îmi place ziua de luni. Aș vrea să încep să-mi scriu meniu săptămânal. Să vedem dacă îmi iese :))) Dar știu că dacă scriu aici, am, o... oarecare responsabilitate. Cred că e greu până scrii un astfel de meniu, însă cred că va fi ușor în timpul săptămânii, pentru că voi ști exact ce am de făcut. Știu că majoritatea blogurilor unde sunt astfel de meniuri...  găsiți multe rețete și femei care gătesc aproape în fiecare zi. Având trei copii, timpul îmi este extrem de prețios, iar activitatea mea de soție și mamă începe de la 6:25 și se încheie... mai bine nu spun, că nu vreau să vă dau idei... dar după miezul nopții, ceea ce nu e bine, evident :) Promit că voi încerca să schimb asta!!!

Așadar, am hotărât să nu stau toată ziua în bucătărie, mai ales că am patru bărbați în casă, care nu sunt pretențioși la mâncare... Concluzia, voi găti de trei ori pe săptămână. Sper să învăț să fac mâncare mai multă, astfel încât să ne ajungă 2-3 zile. Voi găti luni, miercuri și vineri, așa că voi încerca să fac supe pentru 2-3 zile, iar felul II pentru celelalte zile să-l pun la congelator.

Să vedem ce iese, sunt și eu curioasă... Revin cu impresii și concluzii după această săptămână de probă.

Deci, la treabă!

Luni:
Supă de cartofi cu tarhon
Macaroane cu varză călită

Marți:
Supă de cartofi cu tarhon
Chifteluțe, cartofi piure cu sos de roșii

Miercuri:
Supă de fasole uscată
Salată de cartofi cu ceapă

Joi:
Supă de fasole uscată

Vineri:
Supă de fasole uscată
Pilaf de orez cu morcov si ciuperci 


Sâmbătă:
Supă de pui cu tăiței
Salată de Boeuf cu piept de pui pane
Prăjitură Delicia cu piersici

Duminică:
Supă de pui cu tăiței
Salată de Boeuf cu piept de pui pane
Prăjitură Delicia cu piersici

VA URMA... 

4 comentarii:

Borzási A. Kriszta spunea...

nu pui macar poze, sunt curioasa cum ai facut de ex. cartofii gratinati cu susan... te roooog! :)

oana p. spunea...

Încerc săptămâna aceasta să fac poze la tot ce gătesc și să postez și rețetele, chiar dacă e un pic mai complicat :) Te pup! Spor în toate!!!

Anonim spunea...

Oana, dar eu din programul tau vad ca ai de gatit zilnic felul II. Am inteles eu gresit?

oana p. spunea...

Poate nu m-am exprimat corect :)) vreau sa fac mai mult felul II si sa-l pun la congelator daca e nevoie. De pilda azi, pe langa macaroanele cu varza, mai sunt chiftelele care vor sta la frigider pana maine, dar mancarea facuta miercuri pentru vineri va sta la congelator...