marți, 20 ianuarie 2015

Provocarea kilogramelor - săptămâna 2


Săptămâna 2

E marți, au trecut 2 săptămâni. De data asta nu a mers la fel de bine. Sport nu am putut face decât o dată din trei (din anumite motive ce nu le voi scrie aici :)))))) Pe deasupra miercuri seara am avut musafiri și nu m-am putut abține, așa că am mâncat brownies, minunata mea rețetă postată aici.  Duminică (click aici) am sărbătorit 6 ani de la înființarea bisericii noastre, așa că seara am gustat dintr-o bucată din tort rămasă de la unul din năzdrăvanii noștri.

Marți dimineața, pe nemâncate, după sportul de dimineață cântarul îmi arată că:

AM SLĂBIT în ultima săptămână 0,4 kg .
AM SLĂBIT de la începutul dietei: 1,6 kg.

Vezi tot parcursul acestei provocări:

Provocarea kilogramelor - început
Provocarea kilogramelor - săptămâna 1

oana p.

Niciun comentariu: