marți, 7 mai 2013

Video - sportul meu de dimineață


Au trecut și zilele de sărbătoare... a fost frumos, ne-am bucurat, ne-am odihit, am râs, ne-am relaxat... dar cred că majoritatea oamenilor au mâncat prea muuuuuuuuuult!!! Eu? Vinovată, recunosc! Așa că... de dimineață, am luat măsuri: mi-am reînceput sportul de dimineață, mâncare... cu măsură și atent selecționată (și anume crudități, legume și fructe, fără dulciuri și fără pâine... știți voi), am hotărât împreună cu o prietenă să alergăm o dată pe săptămână în parc, iar în urmă, dar nu cel mai puțin important, o dietă de detoxifiere a organismului cu argilă timp de 10 zile. Deci? Ce fac eu? De dimineață fac sport, mănânc puțin și beau argilă.  Foarte simplu. 

Dar acest articol îl scriu pentru a posta videoul pe care-l folosesc de ceva vreme încoace pentru sportul de dimineață. Calitatea este foarte slabă, dar nu contează atâta timp cât mă ține în formă. Cum fac eu? Am mai scris și în alt articol despre asta, și anume pun videoul pe stick, îl pun la TV din living și încep „distracția”. 

Vă doresc să fiți sănătoase și frumoase! Dar pentru asta... să aveți spooooor, paaa..


 oana p.

Niciun comentariu: