joi, 2 mai 2013

La vopsit de ouă...



Folosind metoda de anul trecut (Ouă unicat de Paște), rezulatele au fost minunate, mai ales că au fost obținute cu mânuțele năzdrăvanilor mei, ajutoare pe măsură :)))))

Pașii nu-i mai scriu, că aveți metoda de vopsire în articolul Ouă unicat de Paște, dar voi posta câteva poze:

Am pregătit totul pentru a proteja mobilierul.


Am spălat bine ouăle și le-am pus la fiert. Am ales ouă albe pentru că ies culorile mai frumoase ;)



 Și ne-am apucat de vopsit, pe rând, ca să nu iasă cu supărare :))



 

Și iată rezultatul - primul ou vopsit:



Iar aici toate capodoperele noastre :)




Aici oul care a fost catalogat ca cel mai frumos dintre toate :)))) L-a făcut David, cel mai mare dintre copii, pe care se pare că nu l-am pozat la lucru :( sorry, Dăviduțu! Eram atentă la vopsele :)))


Și le-am așezat în cuibul lor, așteptând dimineața Învierii ca să ciocnim ouă și să spunem „Hristos a înviat!” și „Adevărat a înviat!”.




2 comentarii:

Lenjerii-Romanesti spunea...

Ati incercat sa le vopsiti cu zeama de sfecla rosie vreodata? stiu ca asa se vopseau pe vremuri si nu este toxica fata de vopseaua din comert.

oana p. spunea...

Am incercat. Chiar si cu spanac...dar nu s-au vopsit. Ce imi place la aceasta metoda e ca le tii putin in vopsea... Spor la treaba!