luni, 14 ianuarie 2013

30 minute sport - porția de energie și frumusețe



Heeeei, bună dimineața! Cum vă simțiți??? Eu să știți că mă simt tare bine în ultimele zile. Am încercat să aplic și la viața mea sfaturile date în postarea Câteva sfaturi după excesul alimentar din timpul sărbătorilor. Chiar nu era frumos să dau aici niște sfaturi... iar eu să mănânc tot felul de mâncăruri și dulciuri fine.

Așa că, de câteva zile mănânc doar crudități și atât - legume și fructe în diverse combinații, dar în formă crudă și fără adaos de sosuri, carne, brânză sau altele. La legume doar sare și oțet, iar la fructe nimic. Știți care am vazut că este secretul pentru mine? Poate că pentru voi nu contează... Nu m-am dus la bucătărie și am înfulecat un măr și gata, ci mi-am pregătit totul ca și cum ar fi o masă delicioasă. Am pus de exemplu o jumătate de măr, o clementină și un kiwi, le-am tăiat bucățele, m-am așezat la masă, am mulțumit lui Dumnezeu pentru că ne dă mai mult decât „pâinea cea de toate zilele” și am mâncat frumos, ca și cum aș fi avut o masă extraordinară. Am sentimentul că mi-am luat cina. Dar dacă luam un măr și-l mâncam rapid... la mine asta a contat.

Biiine, să fiți sigură că mi-e poftă de ceva buuun și voi face în curând ceva bun pentru dragii mei... dar mă bucur să pot să țin această dietă. Nu țin dieta ca pe o cură de slăbire, de data aceasta chiar am vrut să fac asta pentru sănătatea mea și m-am bucurat să văd și din partea copiilor dorința de a mânca sănătos. Ce mult înseamnă puterea exemplului! Deci, repet, nu ca să slăbim în primul rând... ci ca să fim mai sănătoase. Deși... rezultatele de pe cântar nu au încetat să apară chiar după câteva zile doar.

Însă în această postare vreau să vă îndemn la mai mult: sportul zilnic. Sau poate nu aveți timp să faceți în fiecare zi, însă încercați ca în fiecare săptămână să faceți mișcare. Vreau să vă dau un link unde puteți găsi videouri pe care le puteți folosi în timp ce faceți sport. Eu am totul pe un stick de memorie și îl pun în living la TV și mă ajută să vizualizez ceea ce trebuie să fac. Dar, dacă acest lucru nu vă permite, poate aveți un laptop pe care îl puteți așeza undeva unde aveți suficient spațiu pentru mișcare. Dacă nu aveți nici acest lucru... atunci nu descurajați. Vizionați de câteva ori aceste video-uri cu hârtia și pixul în mână. Notați exact mișcările pe care trebuie să le faceți și cât trebuie să dureze fiecare mișcare în parte. Puneți o muzică antrenantă și pline de curaj și voință... începeți!!! 

E luni dimineața... iar eu mă apuc de sport azi, veniți și voi cu mine??? Vă doresc mult succes și gândiți-vă în primul rând la sănătatea voastră... iar despre aspectul fizic... ce să mai vorbim... vă dați seama că nu vor întârzia să apară minunatele efecte asupra siluetei. Dar să nu mai întind vorba... iată link-ul:


oana p.


2 comentarii:

Borzási A. Kriszta spunea...

mersi pentru link :)

oana p. spunea...

Cu placere, am vrut sa incarc un video pe care il folosesc eu la aerobic, dar nu am reusit sa-l pun pe blog, poate e prea mare, nu stiu... insa am gasit acest video care mi-a placut mult si cred ca explica foarte bine ce trebuie sa faci. Si eu o sa fac aerobic tot dupa acest nou video, asa ca spor la treaba... sa auzim apoi rezultatele ;) te puuup!